wEsTLiFe!

Igår grävde jag fram en gammal väska, och i min gamla väska hittade jag en massa gamla skivor. Bland många andra, Westlifes första. Gissa om det är den jag lyssnar på nu?!
Haha
Jag garvar mest åt att deras lyrik är fast i huvudet på mig, trodde jag aldrig. Jag blir lika chockad efter varje meningn jag sjunger med. Och sjunga ska man göra! HÖGT!


Westlife minus Brian McFadden...

Jag älskar Westlife! Men mest för att jag älskade dem så mycket förut. Jag avgudade dem. Förstår kanske inte just den kärleken idag, men idag älskar jag dem bara för att jag en gång var det där hängivna fanet, alla deras skivor, deras konsert. Ja, visste ni att Irland har fem kungar? Hahahahaha JAG DÖR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0