DAY N NITE!

Jag har haft den här låten i huvudet i flera dagarna nu! Jag vet inte varför jag blivit så förtjust i den så plötsligt? Jag har ju hört den länge och mycket innan men inte börjar gilla den förrens nu.
Så jag har gått runt och sjungit DAY N NITE och mumlat lite i dagarna.
Och....hahahahahaha
När jag stog och diska efter att ha fixat salladen (det fick bli en sallad) och jag sjöng den (som jag iofs hade gjort under hela tiden då jag fxade den, gick runt och dansa och för mig själv. Fullständigt normalt enligt mig själv!) då Sina (min yngsta syster som är 10 år) och sjunger efter mig

"I Toss and turn, I keep stressing my mind-mind"

HAHAHAHA jag dog av garv. Hur gick det till?! I hennes ålder gick jag runt och hitta på egna ord till alla Spice Girls låtar! Tur att nån av oss är smart i alla fall.

Fan, hon hade sagt något roligt då vi sittar och kollar på fotbollen men jag minns det inte nu! OCH NUUU kom pappa hem, första gångn jag blir sur pga det! Det slog mig nämligen att det enda jag har att blanda vodkan med är cola, NOT COOL. Han skulle ju köpa god dricka till mig. Skit också. OH WELL, allt går ner! Jag är mer taggad än nånsin!!

Puss



HAaha kom precis på något annat kul! Jag ville kolla upp texten till låten för att kolla om hon ens sjöng rätt (och för att själv typ...lära mig) jag frågade henne
- Vad heter han som sjunger DAY N NITE?
- Hmmm....
Jag ger upp. Hur ska hon kunna det liksom? Så jag söker på låten bara
- Jag tror att han heter KITKAT
Hahahaha jag kolla på sökalternativen och såg Kid Cudi hohohoho jag längtar om 8 år då jag får gå ut och dansa med henne!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0