Godmorgon midsommar!

SKa uppdatera lite fort.
Jag har varit vaken ett tag men inte kunnat äta eller göra något då jag hade världens huvudvärk, måste bero på det hårda toffsen jag drog längst upp på huvudet. Så hårt att jag nästan fick kines-ögon.

Nu har vi i alla fall ätit frukost, jag och fabbe med sällskap av mamma pappa och yngstingen. Garvade åt pappa som reta syrran så grovt haha och åt andra grejer som jag inte riktigt vågar skriva om här.


Vi ska strax åka till fittja för att hämta min jacka från nicole, sen ska jag och fabbe hem (jag ska tvingamed henne i af) och börja fixa maten. Vi ska göra hemmagjord potatismos och eldig tonfisk á la sandys med wraps. allt för middagen ikväll!


nu måste jag verkligen springa. så vrålväcka nicole som verkar sova fortf då hon inte svarar!PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0