historiens pinsammaste

HELLO!!!

Aaaalltså. Jag är inte den som är den som skämmer ut sig in public - ja, i alla fall inte ofta. Typ, ramla på stan...och, där försvann de andra alternativen. Men idag, WOW. IDAG har jag gjort något så PINSAMT att jag nästan inte ens vågar skriva om det.
Jag skrattade först åt det hela, men när hade gått ett tag så var det bara P I N S A M T!!!!!!!!!

Ja, idag då. Jag och mina systrar åkte till stranden, pappa hade med sig massor med mat som vi åt. Vi spelade spel och badade. Ganska så tråkig dag egentligen, men ändå soft. Strand är ändå strand, sommar är ändå sommar!
Kom hem, duscha på sekunden, bytte om, sprang ner och la i mer pengar till bilen med typ dynsblött hår. Kom upp, käka middag med systrarna och mamma på balkongen. Eller mamma åt inte eftersom moster och hennes man skulle joina så mina och sibars päron har haft en date. Båda hade gjort tabbole så moster tog med sin hit och käka haha skit kul. Eller inte. I alla fall.
Den blev ganska så stressigt där och jag försöker koppla VARTIHELVETE det gick snett och varför ingen upptäckte det innan (säkert) halva stan gjorde det?!

Eeehhh, jooo....alltsååååhh...hahahah JAG DÖR!!
Jag har haft en högmidjad kjol med ett svart linne och ett skärp (eh, i färgen brandgul. vågar inte ge mig på stavningen...). Jag promenerar ner på stan, ensam, för att möta Sibar och Idsala som satt och fika. Jag går ner för en backe här hemma, går över den stora, väldigt trafikerade gatan som åker från/till stan/ronna - you know? Går den sträckan, in på gatan mot spinnrocken och så är jag framme på stan. Vid åhléns så får jag en impuls att käka in mig själv i de stora, ganska så betonade fönstrena...
AAAAAAAAAAAAAAlltså, vet ni vad jag upptäcker då?! HAHAHAHAHA
JAG DÖR!!
Jag har gått heeeela vägen med kedjan nedragen!!!!!!!(Kedjan är därbak) Hela vägen ner till mina undies. AHahahaha
jag avlider!
Som tur var så var det ingen som gick bakom mig. Men typ, alla bilar på stora vägen KAN ha sett om de varit uppmärksamma.
J.a.g..a.v.l.i.d.e.r!!!!!!!

Jooh men det var väl dagens. Eller veckans. Eller månadens.
Vi åkte direkt till rönninge, till min syster som vaktar hus och kanin och softilerade där ett tag på trägårn. Mysigt.
Nu sitter jag hemma. Helt slut.

Imorgon är det stranden som gäller igen. Fast mamma är ledig!!!!!! WIIIHOOO. Freedom. Mamma, moster, sibar och jag och mina systrar. Det blir toppen!

God natt!

Kommentarer
Postat av: Pelle

2009-07-01 @ 11:01:18
URL: http://notalljokesarefunny.blogg.se/
Postat av: Pelle

Du är så jävla kass!! Sånt händer bara DIG!! haha tack för att du ringer och frågar om skjuss... tack tack! här sitter jag hemma o tråkar... tack igen! tack tack!! tack tack!!!

2009-07-01 @ 11:02:39
URL: http://notalljokesarefunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0