Kv06s examensmiddag

TJOHO!!!


Aaaalltså, OM jag hade världens kväll igår?! För det första så var det djävulens storm när jag skulle gå till piren (5min promenad) så vid den tiden jag var framme så såg jag ut som ett får i håret, typ. Inte fint någonstans, men jag orkade inte bry mig för fem öre. Nu var det klassen i fokus!

Alla var jättefina och mysiga och jag vågar nog säga att exakt ALLA hade kul! Middagen var god, tyckte dock lite synd om de som beställt vitlöksbröd till förrätt, den var nämligen lika stor som en pizza typ haha. Så det skrattade vi gott till. Dessutom försökte de få oss alla andra som tog hummersoppan, att ta en bit så att vi också skulle stinka i käften, men de lyckades bara få med Sofia i laget haha

Huvudrätten bestog av mycket kött och till efterätten beställde vi en flaska rosé. Sen gick alla till Henke för att hämta deras dricka innan de gick upp till Ninna. Jag gick hem till mig där det var förfest med en massa, för mig, okända människor. De tvinga mgi att leka lite och dricka mycket med dem, jag lyckades undvika drickan ganska nöjt! Eller asså, jag drack men inte i närheten av va de försökte med:p

Sen gick jag iväg till mellanfesten och herregud, vad tiden gick!! Det var balkonghäng, diskussioner i toalettkön och en lek som gick ut på att supa ner Annika W så mycket som möjligt. Hahahaha fuck the dealer var det och jag och gustav turades om att ge spelaren rätt svar så att hon (Annika) skulle dricka och loosa hela tiden hahahaohohoho

Det slutade med att vi gick Karlssons och dansa resten av kvällen och jag skrattade så jävla mycket åt en händelse så det inte finns. Egentligen skrattade jag mest för att de andra skrattade eftersom de var jag som var inblandad i..."situationen" haha

Sen kramades vi alla utanför och vi gick hem till sig. Jag kommer upp STOLPSKOTT alla är aspackade och bjudit upp folk på efterfest. De orkade inte ens egentligen med folket, det slutade med att alla däcka - vissa lite tidigare än andra hahaha
Riktigt hur det slutade och vilka som var här vet jag inte riktigt eftersom jag undvek dem.
Vi sov, typ sjuttifem stycker (ok, fem tjejer) i min lilla etta och vakna upp vid lunchtid. Enda sen dess har vi berättat lite om våra kvällar, jag och nicole försöker att packa och städa så gott som möjligt (jag packa klart för 3 timmar sen, hon håller fortfarande på) och bara chillar. Känner jag alla rätt så står jag vid ugnen snart!! Nu är två till kära i min lasagne och enligt Rania (som är här på besök för andra ggn) så hade hon smsat Nicole veckor innan och bestämt att vi sklle äta lasagne. Jag börjar faktiskt tröttna på den, därför åt jag inget av den igår.

Men nu ska jag typ...räkna ner timmarna tills dess att jag är hemma igen. Förhoppningsvis om mindre än 24h men det lär aldrig bli så, buhuuuuu :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

ta inte hit me dig me regn från småland!



ler

2009-06-15 @ 17:51:19
Postat av: Anonym

ta inte hit me dig me regn från småland!



ler

2009-06-15 @ 17:51:27
URL: http://kokolife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0