life will smile for you

god varm morgon

jag älskar sommar-sverige! Men huuuur kan det ta så mycket på energin då man mest ligger och softar på en strand?!
älska älska!

jag sitter just nu i telefonkö. från plats nr 18 till plats nr 11. Nr 16 och 13 var väldigt envisa, men annars har det rullat på bra. visst älskar man när man sen kopplas vidare? telefonen säger att jag pratat i 18 minuter, men pratat har jag knappt gjort i 2 minuter. wow. nr 7 redan! folk ger väl upp.
men jag är envis, rätt ska va rätt!

idag blir det förmodligen stranden igen. försöker bara undvika de starkaste strålarna då jag ska hänga med mina småsystrar idag. hinner göra lite ärenden istället. men det är så varmt så att fingrarna nästan klibbar sig fast på tangentbordet!!

snart är det min tur i telefonkön. hoppas jag får rätt också.

det var jättemysigt hos moster igår. krama dem hej då och fick köra bilen hem till södertälje. aaah, motorväg och öppetfönster i en varmkväll, hur gött?

nej, nu är jag arg på den envisa nr 4!! JAG SKA HA RÄTT!!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0