s o m m a r l o o o o v!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hello! Glömt att blogga idag, wow wow

Var i skolan idag och såg allas fina flash-presentationer. Jag och Therese var de enda som gjorde en kampanj-sida i flash, de flesta gjort ett spel, nån grupp gjorde en trailer och sån dvd-meny. Vi valde kampanj just för att det är sånt som vi ska jobba med i senare skede, vi har mer nytta av det. Tyckte att det var lite konstigt att inte fler tänkte som vi gjorde. Men samtidigt så är spel mycket roligare att göra! Man får vara med kreativ och så.
Men jag gjorde faktiskt ett spel i flash i gymnasiet redan :-)

HTML skituppgiften skippar jag denna veckan. Jag kom på att min morbror är duktig på hemsidor och kan säkert hjälpa mig med det hemma. Känner att jag verkligen inte kan koncetrera och fokusera mer på skolan. Känns helt wierd att vara i Jönköping på sommaren, för ja, sommaren är (ok, VAR här) trots att jag bad den att pausa lite för min skull. Men icke.

Vad sa jag igår? Att det skulle regna idag för att det är min sista dag i skolan? Alltså jag LOVAR er, jag har inte ens gått 15 m från skolan då jag kände första vattendroppen! L O V AR. Rakt in på läppen!!!!!!!

Nu har jag bestämt mig för att åka hem i alla fall! Först ska jag hinna gå ner på stan med Nicole och kolla lite grejoor. Sen ska vi träna. Sen ska jag träna. Och sen ska jag drömma om mitt Södertälje.

Nu ska vi härja stan! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0