sex on fire/kings_of_leon

guten morgen!

jag har precis legat på vår "spik"matta i närmare tjugo minuter så jag har lite skakig. det tog typ fem min att skriva rubriken bara, men nu är det bättre flow.
jag är helt ensam hemma just nu. guldvärt, lite då å då! men jag fick ändå sällskap då jag åt frukost av mamma och syster, men nu har de åkt iväg till sthlm för att göra stan typ haha

snart ska jag sibar och terese bege oss mot bolaget, som resten av vårt avlånga land och handla inför imorgon. sen handlar vi maten. saknar att laga mat faktiskt, varför är det så stört kul?


jag och syster intog frukost på balkongen igår, här skålar vi med o´boy! vart är solen idag?
förövrigt så tappa jag bort mina solglasögon som jag har på bilden igår. eller glömde dem. hur dum är man inte då på en skala? jag är inte van vid att vara en sån virrpanna. som tur är så har jag dem både i vitt (på bild) rosa och röda. primark is the shit!

nu vet jag inte riktigt vad jag mer ska skriva! jag får hoppas att alla får en fin dag! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0