snart är det midsommar!

Nu är det meningen att jag bara ska rada upp allt jag haft för mig denna morgon, väldigt tråkigt...men jag måste!

Jag och lillasyster åt vår frukost på balkongen och hade det bra. Sedan chilla vi lite och jag gick tillbaks till balkongen för att softilera på våra två sackosäckar i solen och med musik! Orkade inte ligga där särskillt länge så vi sprang ner på stan väldigt fort och testa lite kläder åt henne. Sen åkte jag, Sibar, Terese till sthlm för att fixa en liten grej men fasta självklart i världens midsommar-trafik - KÖER så långt ögat kunde nå. Sjlvklart var det likadant på hemvägen - men det är alltid lika kul att vara på odenplan!

vi körde så fort som möjligt hem till mig eftersom vi var riktigt hungriga. idsala väntade med mat och mamma stog och fixade en sallad så det var bara att HUGGA i. Muumisgt. Sen kom mostrar och vi satt och fika, färga hår (inte mitt) och bara tog det lugnt. Framåt kvällen var det bara idsala kvar och vi två + systrarna kollade på so you think you can dance. FAVORIIT. Herregud som jag älskar det programmet! Undra vem jag blir kär i iår?

Nu ska jag väcka syster som däckat på soffan och sen ska jag nog ta och lägga mig så att jag inte sover bort dagen!

God natt och sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0