vad gör man inte på en regnig dag som denna?

Idag har jag lekt med min kusin hela dagen. Pappa släppte av mig hos henne på eftermddan, då jag stänger igen porten hör jag hur någon ropar mitt namn. Kuuuusiiiin, världens sötaste flicka. Jag tycker synd om hennes pappa och bröder om ett par år säger jag bara!
Så jag lekte med henne och hennes lillebror, som kom senare, istället.

Framåt kvällen, efter att vi träffat Idsala med Terese, som joinat oss så åkte vi för att kolla på bio. Wolverine. Mycket bra film.

Förresten. Om min kusin eller Terese säger något om typ...att jag är feg och blir rädd av en viss trailer så ljuger dem, OK?! De har planerat alltihopa, gjort planer och analyser hur de på bästa sätt ska lura er. JAG LOVAR!

Gonatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0