var kom vingarna ifrån?

Guten morgen!


Igår satt jag kvar i mitt rum lääänge, med fönstret öppet och bara surfa runt och softilerade. Jag har fortfarande svårt att inse att jag ska vara kvar här hela sommaren, så mycket som jag saknat stället. Fåglarna började kvittra innan jag la mig. Nu låter det som att det varvid 4-tiden, men fåglarna började redan vid 2tiden...de kanske också tog studenten och firade hela natten lång?

Vaknade, käkade, städa undan hela köket, plocka ut allt ur diskmaskinen, vek kläder som torkat under natten, bäddat min säng + systrarnas sängar och nu VET jag for a fact att jag är hemma. Här kan man inte skjuta upp städningen en timma eller två. Ska det städas så ska det göras NU.

Fick ett sms av kusins fru som bjöd hem mig till "morgonsfika" halv ett haha, har vi lov så har vi det! Så nu ska jag upp, slänga på mina skönaste mjukiskläder och promenera dit. Om inte pappa kommer förbi och skjutsar mig. Nu ska jag äntligen få träffa Bambi också, som jag inte sett på mer än TVÅ månader! Fisen juu.

Senaste tentan jag skrev, you know? Den som jag missa en hel essä-fråga på? Blev inte fröken godkänd eller godkänd?! I och med att jag missa den ena essä-frågan så innebär det att jag måste ha haft alla rätt på de andra frågorna, om jag inte minns helt fel nu. Hur som! Jag är klar med alla tentor nu! Och det känns helt jävla stört bra!! Ska jag ställa mig på ett flak idag och skrika ut glädjen som alla nybakade studenter?! Lätt att jag gör. Inte.

Nu måste jag hinna byta om om jag ska vara på plats om 25 minuter! PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0