är det "helg" snart?

Usch. Nu har jag suttit i skolan hela, hela dagen.
Fick inte boxas idag eftersom ashur dissa i sista sekund. Så jag kör bodypump ikväll, om en timma.
Nu är jag gaaanska så trött. Och sitter man i en liten datasal, med två andra gruppen (klasskompisar) så har man iofs jävla kul, men nu? Ja, nu är jag trött, sliten och bra hungrig. Jag har sprungit upp och ner typ tre gånger på en halvtimma också.

Nu ska jag hem, äta något, vila, byta om, träna, käka, FOTA (mordhotat nicole till att bli min modell i resterande bilder hehe) och sen SOVA. Det har verkligen blivit en bristvara de senaste dagarna.

tjipp å hej. jag och mitt superobjektiv ska ha kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0