bilder från igår!

orkesterna som jag skrev om igår. Här hade de precis slutat spela och folk som innan stått och lyssnat hade gått iväg. Vissa var kvar och började prata med deras nyblivna idoler.


exakt här, nedanför mitt fönster har vi mitt gym och mitt älskade hemköp. (som rånar mig varje gång...)


och här ser ni resecentrum, hur nära ner jag har det! bakom är det vättern som skymtar.


trafikerad var det igår! här var det någon brud som börja spela jättehög musik från sin bil och gick ur den och börja dansa...? det var något orientaliskt, möjligtsvis persiskt.


fullt på hotellet (NEJ JAG SMYGFOTAR INTE!!)


De fina bilderna på bebben får ni kanske senare. är otroligt trött och måste hinna läsa tre kapitel innan jag slockar! det är en tuff vecka som väntar :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0