Digital foto!

TJO!

Idag har jag varit i skolan hela dagen, precis som resten av veckan. Vi läser verkligen världens roligaste kurs, Digital foto! Och fotograferingen kommer tydligen naturligt för mig, för jag har bara fått bra respons på mina bilder - trots att jag inte tänker särskillt mycket över det jag fotat. Speciellt idag. Men dagens första uppgift, den som vi hade till hemläxa gick inte alls så bra. Fick ingen kritik eller så, men inte heller bra respons. Men så var jag den enda som fota med min egna tönt digitalkamera. Mycket svårare då!

ÄÄääälskar systemkameran! Måste måste mååste köpa mig en snart.

Dagens andra uppgift krävde gaanska mycket spring mellan gatorna eftersom vi skulle fota kollektivtrafiken och vi valde, dumt nog, temat "trängsel". Ja, ni hör ju själva. Trängsel i jönköping? Mitt på dagen? I dont think so. Men det gick! Och som sagt, jag är tydligen duktig ;-) Höhö

Kom hem och kika efter dagens träningspass och såg att det enda som passade var det som började 20 minuter senare så det var bara att byta om, tvätta bort smink och springa ner. Step. OH MY GOD vad kul! Liiite krånligt var det ju, men jag har aldrig svettats så mycket. SÅ härligt! Min lugg var helt lockig och stog upp efter passet hehe

Har ätit en skål med CHILI CORN CARNE (fick jag till stavningen nu?:-p) och mammas hembakade bröd med extra saltigt Bregott smör.
Ja, ska  man ha smör så ska det tamigfan vara riktigt smör! Fan ta dig Nicole som fick mig att sluta handla onyttigt smör ;-) Haha

Nu måste jag hoppa in i duschen! Puss

Kommentarer
Postat av: Fabbe

Jag tränade också idag.. Yoga!:P Å sen sprang jag på rullbanden..fy fan, samma här, har aldrig svettats så mycke! eller jo de har ja säkert, men har glömt bort hur länge sen de va!!

2009-03-04 @ 22:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0