en härlig dag som nu i efterhand framkallar lite åldersnojja

Herregud. Så gammal jag känner mig!!

Jag träffade som sagt en gammal vän till mig idag. Som är gift och har bebis och allt...det är inte det som får mig att känna mig gammal, även fast det kan ha påverkat något. Utan sättet vi satt och prata om alla gamla minnen...det HAR faktiskt gått mer än 2½ år sen vi tog studenten. Då man prata om första ring, ja..det var 4 och ett halvt! MY GOD.

Sen visade hon bilder som hon hade på sin mobil som var på mig och henne de dagarna vi tog härliga sommarpromenader genom hela sthlm efter jobbet. Glass, sandysmackor, gamla stan, djurgårn, sture...aah.. de dagarna. Sen hade hon ett KLIPP på nästan 6 minuter på oss då vi hade en avslutning tillsammans på jobbet. Vi unga tjejerna satt ute och uteserveringen och tyckte att vi var asgrymma som rökte haha (medans chefen och de äldre satt inne i resturangen...)
Man seer tydligt att vi tyckte att vi var tuffa. Och allt jag tänkte på var hur fräscha och unga vi var då. OCH MITT HÅR. Oouuäää


Där satt jag, liksom..bar hennes bebis, hade lite dreggel på mig och kollade på klipp på oss från sommarsthlm. Ååaa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0