en torsdag i skolan




Yeah yeah yeah...my baby got ooooooooooangeeeeleyes

Haha herregud. gammal låt!! SÅ HÄRLIG


Vi sitter och bråkar om vilka låtar vi ska spela upp. GANSKA så splittrad smak har vi. Fem personer, med alla lika stor vilja. Oj oj oj. Sitter alltså med min grupp i skolan och ska egentligen sitta och rita en sitemap av vår hemsida nu. Lite krångligt, jo jo.

Nicole tycker att vi är dumma som går upp kl 8 varje dag för ett grupparbete. De ville att vi skulle ses 10 men jag sa ifrån, fan lika bra ju. Haha tydligen hade vi sagt 10 på torsdan, men jag fick dem att ändra till 8. Hoho

Idag ska jag kanske kanske till MQ´s klubbkväll efter träningen. Två av klassen jobbar där och två andra ska gå som modeller, så kanske att jag går dit och kikar!

Nu ska jag rita. Puss


Kommentarer
Postat av: ziiit

jahha , vad kuul !! själv har ja några år kvar o plugga i döda örebro.. hehe .

Ahh precis, jag som e '' syrianen '' .. min vänn e indie hahah :) .

2009-03-12 @ 10:44:11
URL: http://ziiit-dhaan.blogspot.com
Postat av: Anonym

hahahaha.. vad du verkar vaken.. så diu kan göra en site? en bra site? Kanske behöver du sommarjobb? Undrar..

2009-03-12 @ 10:52:03
URL: http://javcarbaloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0