förbjuden konst

Haha..nääe, teckningen får ni nog inte se. Den var ganska så barnförbjuden...

sitter i skolan
och är hungrig. brrrrrrrr säger min mage, men jag har ingen matlåda med mig idag eftersom vi planerade att sluta runt lunchtid. Men men! Så går det när man är tidoptimist!
Redbull anordnar en tävling där den som viker ett flygplan som flyger längst vinner en resa. Killarna i klassen har vikt och haft sig i en halvtimma nu, vi har mest fått stå ut med att få flygplanen nerkraschade i huvudet på oss. Nu är de där nere och tävlar, vi håller tummar. Eller nåt. hehe

Jag har smsat ett gäng och frågat "Lets dance med en massa godis hemma hos mig ivkäll?" Samoras otacksamma svar: lets dance, kanske..om jag orkar. Godis. Näh.
Vadå nääh!?
Åh. Hoppas ingen kan komma, då kan jag äta mitt godis ifred i alla fall. Haha. Sen så ska jag kolla på Grillad och skratta haha

Imorgon ska jag fota, yai. Hoppas att jag hinner fota för att jag har nämligen kameran bara över dagen, till skillnad från många som kunnat ha den i flera dagar :-(
Har jag förresten nämnt mitt tema? Kroppen som landskap! Nu gäller det att hitta någon som kan ställa upp som modell, både en manlig och en kvinnlig.
Jag förstår inte själv hur jag tänkte med temat!

Nu ska jag tagga. Haha...härligt ord..tagga. Tjarå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0