Första riktiga vårdan

ÅÅÅÅÅÅÅH vilken dag!
Jag och min modell Ashur gick till skolan och fotograferade lite. Det gick bra å så....eeh, tills kameran dog! Och ingen jävla batteriladdare i väskan! BRA ELLÄH?!

Jag som så gärna ville få bilderna klara så att jag har veckodagarna på mig att retuschera. På onsdag, senast måste de in till tryckeriet också. Kul!

Något som är grymt...alltså, GRYMT positivt just nu att klockan är efter sex och det är fortfarande LJUUUHUUUUUUUUST! Jag blir helt salig!

Nu ska jag läsa ett mail från idsala, med alla detaljer inför Sofias möhippa. Kul att man inte kan närvara när ens första kompis ska ha möhippa...skit  kul!


Jag är inte alls bitter. Hej!

Ps: 11plusgrader ändå :-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0