fotouppgift

Har suttit i skolan i hela hela dagen. min nacke är stel som ett berg..typ.
imorse gick jag upp lite tidigare än vanligt för att fixa matlåda, kikar ut från fönstret och ser att solen lyser mot hotellet mittemot. jag blir helt salig och glad, går upp, tar på mig morgonrocken, går mot fönstret.
Och ni vet när någon gömmer sig och hoppar fram, från ingenstans och skrämmer livet ur en?
SÅ reagerade jag när jag tittade ut från fönstret imorse. SNÖ!!

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ
Det har snöat hela dagen men det är inget som är kvar, som tuur är.
Det har tamigfan varit plusgrader dagar irad!

I alla fall. Nu är vi klara med vår hemside-layout. Nu ska vi bara läsa igenom dokomenten och imorgon övar vi på presentationen. jag börjar nästan nääästan se ljuset i tunneln!

Nu har jag suttit med en uppgift från digitalfoto, här ser ni resultatet.
FÖRE:

EFTER:


wey.
tjarå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0