hemtenta och redesign

Jag som skulle blogga mycket, trodde att jag skulle hinna med åtminstone två inlägg till innan tre. Men okej..

Kom till skolan väldigt tidigt imorse för att upptäcka att jag drog med mig fel häfte. Det var lite kul att upptäcka det, jo jo. Så jag gjorde annat nyttigt - skrev om mitt cv och skickade iväg det till tre olika ställen. Allra helst vill man ju slippa jobba på sommaren - speciellt nu när jag känner mig mer körd än någonsin. Men slappa kan man heller inte göra utan pengar..

Jag har varit hemma och diskat ett berg, ätit och rullat tillbaks till skolan. Nu är jag något mer taggad inför hemtentan! Dessutom har jag i uppgift att designa om en dålig webbsida. Så det ska jag också ägna mig åt.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0