i used to love april

KUL att man inte får fira påsk i år! Eller, i alla fall inte på hemmaplan.
Också KUUUL att behöva sitta och tentaplugga på sin födelsedag. Men vänta, vänta kära du...det här har jag gjort innan! Förra året, woho.

Ja, jag skriver alltså en tenta dagen innan påskdagen och två dagar efter min födelsedag. WOHO jag är överlycklig.

Men bara så att alla vet, jag är ensam hemma hela veckan efter - om ni vill komma och råfira min födelsedag en vecka försent så är det bara att komma. Ingen behöver ens säga till. KOM BARA (pik PIK)
Nicole åker till spanien i en hel vecka, det är därför jag är ensam. Jalla jalla

Annars så får jag fira mig själv ensam. Det kan också vara kul, jag är ju van nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0