Jag lovar, det var inte jag!

HAHAHAHA jävla fab!
Om ni ser fabbes kommentar till inlägget om kameran så kanske ni inte förstår. men let me explain.

Jag har som de flesta vet, tre yngsre systrar. det är inte sälsynt att de tar saker och ting - tvärtom, det händer dagligen (EHM, pik ELISHA) men något som händer näästan lika ofta är att de har sönder saker. ja, antingen det eller så tappar de bort dem.

Fan. nu kommer jag inte på något exempel heller..
hahaha

- vem har tagit sönder mitt solpuder?!
- eeeh, inte jag. jag lovar - jag har inte ens använt det. fabbe
- JAG LOVAR PÅ GUD MARIA JOSEF OCH ALLA ÄNGLAR m.m.m.m DET VAR INTE JAG. elisha
(det är alltid elisha)
sina försvarar sig inte när det kommer till smink
- NEHEEE så ni menar att pappa gått in i toaletten och tagit sönder solpudret?
- JAG LOVAR PÅ GUD MARIA JOSEF KORSET KYRKAN, DET VAR INTE JAAAG!1
fabbe ger mig mördarblickar.

- vilken idiot har tagit min tröja utan att fråga och haft sönder den?
- eeeh, det var inte jag..jag har inte ens använt dina kläder. fabbe.
- JAG LOVAR PÅ GUD KORSET MARIA EVA OCH ADAM OCH KYRKAN DET VAR INTE JAG!
(det var hon)
- jag lovar zalga, det var inte jag. sina
- jahaaaaaaa, så ni menar att min tröja har gått ut ur garderoben, vandrat runt hela dagen och gått sönder - av sig självt??!

hahahaha alltidsamma sak. först är jag skitarg, men sen när jag hör mig själv säga de konstiga meningarna så skrattar vi bara.

- vem har tuggat upp hela tuggummiasken som jag hade på bordet här?
- eeeh, inte jag..har inte tuggat tuggummi på en hel månad. fabbe (hon tuggar varje dag)
- JAG LOVAR ZÄLG PÅÅÅÅGGGGGGGUUUD
MARIAKORSETKYRKANADAMOCHEVAOCHBIBELNOCHLUKASOCHDAVIDOCHPAOLUSOCHNYATESTAMENTET, det var inte jag!
- jag lovar zalg, det är inte jag. sina
- JAHAAAA så ni menar att mitt tuggummi har alltå tuggats upp av sig självt?

Hahaha och så håller vi på. läs hennes kommentar!

GOD NATT FÖR TREJDE GÅNGEN

Kommentarer
Postat av: fabbe

Hahahahahahahahahahahah!!! jag sitter o skrattar för mig själv!!

2009-03-25 @ 22:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0