L-l-l-l-l-l-l-lööördag

Woho! Idag mår vi bra.
Sov jätteskönt på Nicoles säng inatt hehe. Gick upp och tränade, hur skönt som helst. Jag börjar sakta med säkert lära mig "plankan".

Nu har jag ätit världens frukost, jag blev aldrig mätt!! Macka efter macka, wow.
Snart ska jag upp och promenera mot skolbiblioteket, låna lite böcker, komma hem och plugga lite, bestämma mig för en tentafråga och sova på den. Imorgon ska det skrivas!! Hoppas bara jag hittar lappen med frågorna också haha

Åååå, sen kommer den efterlängtade storstädningen. Igår kväll kunde jag inte riktigt koncetrera mig på att ha en lugn kväll då det var smutsigt. Allt måste vara bra då man ska kolla på Robinson! (MED EN SKÅL GODIS! YAI!!)

Come on join the jooyriiide! Det spelas på radio nu, mys.
Fint väder har vi idag också! Hoppas att snön hinner försvinna i Södertälje tills på tisdag då jag entrar stan. Höhö
Vilket nu påminde mig om att köpa biljett!!
Woho, på tisdag it is.

Ill update you later. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0