Lördagsmorgonen so far

Haha alltså...innan jag börjar blogga och berätta om allt onödigt jag gjort så vill jag bara meddela er om att det står en orkester här på gatan nedanför som spelar musik. Högt och glatt.

Just nu spelar de "här kommer pippi långstrump"...wow, de har rockat till den också hör jag nu. Innan spelade de en låt som vi sjöng i mellanstadiet "Nånting go marching in" kanske den går. Kan inte riktigt koncetrera mig nu när de spelar härliga pippi-sången.

Jag sitter och äter frukost i min morgonrock. Ni vet att jag kan skriva ett helt inlägg om min morgonrock va? Lovin´ it!

G O D   M O R G O N!

Update: FLINTSTONES haha..ja alltså, de spelar den nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0