m å n d a g

Godmorgon!

Vilken natt jag har haft! Vaknade upp av en smärta i ryggen, alltså en grym smärta. Vaknar, känner av - jaaa men DÄR ligger mitt örhänge som jag letat efter i flera månader. Helt åt "rätt" håll - rakt upp i ryggen. Gjorde inte alls ont, inte alls.
Det är samma örhänge-jävel som förstörde min luftmadrass-säng som jag sov på första månaden.

Klockan var då halv tre och jag var helt säker på att det var morgon och jag kände hur trött jag var, tanken slog mig till och med att jag skulle skippa skolan!! EN SÅN SAK.
Förstå lyckan när jag såg att jag får sova mer?
Sen fick jag ett svar av min älskade kusin som jag smsat och grattat. Hon är ju i framtiden nu, hehe
Å sen ännu ett av en gruppmedlem som missat bussen.
Det var bara att stiga upp, fixa matlåda, dricka kaffe och äta toastmackor.

Nu sitter jag i skolan och ska sammanfatta två kapitel av ena kurslittratur. Å så lyssnar jag på The Killers album, mmmm myys.
Bye bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0