man lär sig med tiden, det är inte lika tufft längre

den här omgången av södertälje tripen kanske blir riktigt lång, kanske att jag är kvar fram till påsk. kanske.
hur som så blir det ett par dagar i alla fall.

jag vet exakt vad jag ska göra.
jag har en låda som jag hade alla brev
som jag samlade på som liten. eller liten och liten...under mellanstadiet ni vet? då man skickade brev till varandra, la dem i en brevlåda som vi öppnade på fredagarna och delade ut till varandra? jag har sparat alla. oj oj på ens födelsdag fick man ju massvis. men så fooort man var ovän med någon så rev man sönder denna persons brev. eller, jag gjorde det i alla fall.
herregud. jag har svårt att förstå att jag haft sån temprament nångång.
jag var, eller är, känd för att kunde slå igen dörrarna vääldigt hårt efter mig då jag är arg. inte längre iofs. men jag har ju småsystrar som tagit efter mig, kan jag meddela! tur att vi inte bor i något gammalt hus. i så fall skulle den ha brakat loss för längesen!

Å sen! Sen ska jag leta upp alla gamla skolkataloger och fixa dem på facebook - innan någon annan hinner före mig!

det är mitt mission med tripen. plus lite andra grejer självklart...jaaaaaaa, som att närvara på sofias bröllop å så :-)

Kommentarer
Postat av: fabbe

Yeeeeejj Längtar tills du kommer!!:D

2009-03-29 @ 22:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0