män som hatar kvinnor

Nu är jag hemma från bion. Jag vet, aldrig varit hemma så tidigt från bion innan
Men jag har samtidigt aldrig behövt vara på plats vid kvart över fem(för att hämta ut biljetterna) alltså, så tidigt. Och aldrig suttit i en mindre biosalong. Till och med Södertäljes Roxy är större!
Men eeeh..det var väl, mysigt?
Kul att för första gången inte vara en majoritet förresten. Det var bara vi fyra tjejer som var där med "utlänsk bakgrund" och vi var nog även de enda som var under 25 år!

ÅÅ filmen. Så bra. Samtidigt så hemsk och läskig! Jag höll på av svimma av skräck...trots att jag visste vad som skulle hända! Jag var den enda av dem som läst boken, ändå var jag den som hoppa till mest. Så typiskt. Och slutet? åååhå, den fick mig att gråta, IGEN. Längtar redan efter tvåan och trean!

När vi kom ut kände jag frisk luften och ville inte riktigt gå in. Har ju suttit inomhus hela dagen, så jag ringde ner Nicole och så tog vi en sväng till donken. Kom på plats på att jag inte ätit någon mat idag...så är det med intensivt skrivande! Åt iofs godis på bion.

Vi hade lite roliga diskussioner kring folk som man ska känna, hur bra det är med kontakter och hur sugen hon är på att plugga samma sak som jag gör. Hehe

Nu när tentan är över så innebär det inte pause och vila. Nu är det nästa uppgift som måste fixas innan jag lägger mig. I bakgrunden lyssnar vi på Sara dawn finers bidrag i melodifestivalen och den är ju bra! Men efter att ha hört den nonstop i fyrtio minuter så känns den sådär...

haha
GODNATT PIPÅL.



Ja just den. Det där som jag innebillar mig...jag var fullkomligt seriös. Är det någon som vet vad det kan bero på? Jag tyckte att en pelare mellan fönstrena i köket lyste upp, som om någon bakom mig med ficklimpa lös på den. Sen såg det ut som om någon rörde sig i hotellet, i det rummet med alla sängkläder, bara det att det var släkt och det som jag såg gå bort stog kvar när jag tittade ut. Sen kändes det som om hela bordet var lutat, som om allting snart skulle glida ner mot marken...och när vi satt på donken så lät det som om något explodera utanför. Men ingen hörde självklart något.
EH, exakt Vad händer?


Och en sak till! Jag drömmer ofta om människor, händelser och så i förväg. Som inatt, då drömde jag om en kompis som jag lärt känna genom Nicole. Jag har inte pratat med honom och heller inte sett honom, dårå, på jättelänge! Vi umgick ändå ganska mycket under hösten. Och helt plötsligt så kommentera han en sak på facebook. You see? Från "ingenstans" drömmer jag om honom och dagen efter så hör han sig.

Jo jag vet själv hur skum jag låter!

Kommentarer
Postat av: Fabbe

:| Shit för faaan!!!

2009-03-23 @ 22:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0