maxiklänningar

Sitter  i mitt kök och känner mig lite nyinvigd. Haha
Allting som jag har på mig är nytt. Pyjamasbyxor, underkläder OCH min morgonrock som jag letat efter i år. Badrocken har jag inte hittat än. Men min älskade morgonrock!

Jag tänker gå och lägga mig nu. Ja, jag skriver det nu. Bara för att ni ska bli lite avundsjuk. "Oj, så tidigt? Önska att jag också kunde hinna lägga mig så tidigt". Men det händer aldrig att man somnar såhär tidigt, inte ens för mig. Men jag skriver det ändå.

Om en månad (nästan exakt) gifter sig en kompis till mig och jag har verkligen ingenting att ha på mig. Den enda låna klänningen jag har haft vägrar jag ha på mig idag (även om den ens gick att stänga). Och jag tror faktiskt att långklänning är bland det sista som passar mig, men ändå måste jag liksom. Ooo nu kom jag på en annan gång jag har haft en lång klänning...fast den var en balklänning iofs. Den förstnämnda också. Så en sån långklänning som är tänkt att ha på sig på detta bröllop, har jag nog aldrig haft på mig. Så. Jag är mer "ju kortare desto bättre" typen typ. Typen typ, hehe.

Men nu har jag hittat en fin klänning på mango!

Fin va?
Sen hitta jag en annan söt klänning.


Kruxet är att nästa gång jag är hemma igen (enda stället där man kan hitta FINA klänningar) är just, för bröllopet. Och känner jag mig själv rätt så åker jag dit dagen innan och handlar rubbet. Eller...ja, i värsta fall samma dag! I like.
Fanns förövrigt inte så många WOW-fina långa klänningar. Någon som har tips på ställen där man kan kika?

Godnattis!

Men, ja...ibland måste även jag få skriva om kläder och sånt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja det kan man säga att du är duktig på att söka svar. Låter hemskt men det är historia, tror inte Jkpg är den skyldige. Annars kan jag säga jag föredrar Stockholm också, men det är mycket gott som kommer från Jkpg, mycket. Men den är för liten. Tre månader kan jag väl stå ut med. Var är du ifrån då?

2009-03-04 @ 13:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0