mest för att jag gillar att befinna mig på ett biblioteket när resten är på rasten...jag har gör ju det varje sommar. eller inte..

Titta vem som fortfarande är vaken. Så är det väl alltid.
"Jag ska bara...å,jag ska bara..."

Kollade på "Spårlöst" och fixade matlådor till mig och Nicole samtidigt. Fick springa fram och tillbaks. Ja, för jag bor ju så stort också.
Nu är det packat i varsin låda, diskat och nu ska jag byta om och hoppa in i säng. Ska nog inte upp och träna så tidigt på morgonen utan kör istället järnet på body pumpen :-)

Skickade precis in en ansökan om sommarkurser! Har inte vetat att man kunnat ta sommarkurser innan faktiskt, så nu har jag sökt fem olika kurser på sthlm uni. Tror inte att jag blir antagen, men jag förlorar ingenting på att söka!

NU: God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0