min jättespännande fredag!

Fan vad sämst det gick i skolan idag. FIck ingenting gjort. Skitbra. Men kom hem, åt mat medans jag hade ett samtal med moster efter det så pluggade jag faktiskt ändå...så jag har inte haft en heelt meningslös dag!
Sen somna jag i typ tio minuter, vakna upp, bytte om och körde ett bodypump-pass - jag orkar mer och mer för varje gång! Så sköööhönt att träna.

Nicole mötte mig uppe på gymmet och hon ska nog också köpa ett sånt korterbjudande de har just nu. Hon blev ganska så impad över hur fresht allt var. Jag vill inte ens veta hur friskis ser ut alltså...säkert hälften av jkpg:borna tränar där. Jäämt fullt!

Vi gick ner och handlade på hemköp. Kom hem och lagade en middag tillsammans. Spaghetti och köttfärssås..mums. Det var längesen jag gjorde det sist, men det bleb gott ändå! Under matlagning ringde SIBAR MIG FRÅN THAILAND!!! SOM jag har saknat henne!!
Jag blev lite rädd när det var ett sånt samtal, gillar inte att få siffor-samtal...ibland svarar jag inte ens.

Jaaaa, sen åt vi. Sen duscha jag. Sen kolla jag på let´s dance. Och ni softilerar jag i min mysiga säng med min urmysiga pyjamas med min übermysiga morgonrock! Hehe

JO! Just det. Då jag låg och sov så ringde min gamla klasskompis mig...hon kommer hit på söndan med sin man och sin fyramånaders-bebis!! ÅÅ vad jag ska få leka med bebiiisssss!!

Nu ska jag fortsätta softilera. Puss


Kommentarer
Postat av: Fabbe

Åååaaaa vill också leka me bebiis!

2009-03-07 @ 18:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0