min spännande fredag!


Godmorgon,


har inga lektioner idag. Men måste till skolan och börja med en hemtenta som skulle ha varit klar för lä-länge sen. Efter den hemtentan väntar ännu en, kul va?:-)

Sen ska jag tränish och resten av kvällen får vi se hur den spenderas. Vill hitta på något med tjejerna, eftersom det är den första syrianska ungdomsfesten här i Jönköping imorgonn på typ, tio år så har man förberett sig kan man minst sagt säga. Det är solning, det är träning, basta, bubbla, frisör ja..rubbet. En sån fest, med den sångaren är gaanska så motbjudande så imorgon sitter jag hemma hela kvällen. Ikväll vill jag därför göra något, men ingen fest riktigt.
Kanske storhandla? Wow. Bättre fredagar har jag definitivt haft!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0