oo what a lovely start

ÅÅÅÅÅÅÅ jag är så tröööttt.
Varit i skolan hela dagen. Mötte sedan upp ashur och åkte ut till hooden råslätt där vi fick tacos och daimtårta, mmmmums! Vi hängde ett tag där innan vi åkte hit igen, bytte om och sprang ner tll gymmet. bara det att vi fått för oss att passet skulle börja halv åtta då den börja kvart över sju egentligen. bra va?
men det såg aptrist ändå. samora gick in. inte jag.
ställde mig på den tråkiga rullbandet som faktiskt gick väldigt fort idag..tio minuter senare joina samora, som har betydligt bättre kondis än mig!
vi gymmade lite, men hon kände hälften av människorna på gymmet så hon fick väl inte så mycket gjort ;-) (jag vet att du smygläser, din smygare!) å seen testa vi rodd. men det var trist. så vi cyckla, "läste" två tidningar medans jag gjorde det. inbilla mig att cykling är kul! men det var det inte efter att tidningarna tagit slut!


kom hem, käka, duscha och nu kan jag inte hålla upp ögonen. ännu en lång dag imorgon! Puss och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0