på bussen hem

hello


sitter på bussen påväg hem just nu. jag är redan uttråkad, eller redan å redan...blev det innan vi kom fram till gränna. som tur är så har de eluttag på bussen så jag kan vara conncted hela vägen haha
men nätet är sisådär, får se om jag hinner publicera innan det försvinner.

gick upp 6.20 idag för att träna woho, tränade i lite mer än en timma, kom hem duscha, käka och sprang iväg till skolan. lektionen var jätterolig, jag har definitivt en karriär som dj. aabsolut haha. vi fick testa på två olika program där man mixtrar med ljud och så. mest för att vi sen ska använda de till de spelen/sagorna och sånt som vi ska göra i flash.

men känner lite att det var onödigt att jag gick både igår och idag, hade vunnit mer på att dra i fredags och hinna med möhippan å allt. perkele.

MEN nu ska jag vara hemma i ett par dagar, och det ska bli riktigt skönt!

tjarå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0