the killers och en galen tyska


gah.

Sitter i skolan nu, en av de mindre datasalarna. Hit hittar inte pedagogerna, det är för komplicerat att leta runt i skolan. Trodde jag ja, tror ni inte att det satt tre pedagoger runt en och samma dator när jag kom tillbaks från lunchen? Haha

Får ÄNTLIGEN njuta av the killers day&age igen. Har inte lyssnat på det sen jag var hemma i söndags (känns för övrigt som två veckor). Har bara fyra the killers låtar på mobilen som jag lyssnat s ö n d e r. Det är det enda jag lyssnar på just nu.

Ska försöka göra klart en uppgift idag, skippar träningen. Ska göra om layouten till SJ.se eftersom jag tycker att den är så pinsamt dålig. Om det är någon annan som stör sig på den och har några förslag så får ni gärna dela med er av den :-)

Återkommer snart då jag ska berätta om en galen tysk utbytesstudent! Pussar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0