Min dag, tjoho!

Hello!

Sitter hemma nu efter att ha ätit en tacostortilla. Inte den godaste jag ätit direkt...och det har ingenting med köttets tillagning att göra, bara det att den var lite torr. Ingen gräddfil jöööö

Innan skulle jag och Gabriella träna aerobics (fastän jag tyckte att det var tröökigt) men hon var sen så vi gymmade lite. Dessutom så blev jag utelåst i en hel timma, det var ganska kul. Eller inte. Roligast var ändå Nicoles reaktion haha...det brukar vara tvärtom med oss. Dessutom såg jag ganska rolig ut där jag satt på GOLVET med mitt anteckningsblock (gäller ju att passa på!) och min "vilket-sätt-ska-jag-ta-mitt-liv-med"-min.


Nu ska jag hoppa in i duschen. Sen blir det sängen med lite ost och vindruvor innan jag ska sussa. Börjar 8 imorgon också!! Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

så saant så ! :)

Jag bor i örebro faktist, sjäälv dåå ?

2009-03-10 @ 21:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0