Mobilbilder!

Jag överförde mina bilder från mobilen för första gången häromdagen!

Pappa invigde mobilen med det här fotot, nov-07


Nån happening i skolan, nov-07

Samma dag satt vi på fjärde våningen och arbetade, om jag minns rätt så var det en marknadsplan för MKV vi gjorde då. Alltså, hur man ska marknadsföra programmet - för er som inte vet.




Medan vi pluggar så gör pedagogerna (som vi delar byggnaden med) det här:


1december kom och frans bjöd oss på kalas!
1, vi tog allt han hade i rummet som var av värde och sprang därifrån.
2, idsala sminkar sig med bläckpenna....



Mitt gamla hus. Härligt att bo med en massa studenter!

Kolla in dessa snyggingar! 2008års första(av måånga) bröllop


En mysig hej-då-fest med klassen. Vi skulle ut på olika hörn i Sverige för att praktisera.
Ok, jag fota bara i slutet av festen...







Nej, nu orkar jag inte mer. Det finns lite mer mc bilder, men jag vill göra något nyttigt istället. Om tre timmar ska jag köra bodypump, pepp pepp pepp!!
Tjarå

Kommentarer
Postat av: Me

Sorry, har ej haft tid för att säga hej.. men nu säger jag det.



Hej!

2009-03-20 @ 17:58:25
URL: http://javcarbaloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0