Jag drömde om min blivande man




Kollade på Lets Dance igå
r och fick mitt första skratt för dan. Sveriges starkaste man skaka på rumpan alltså...HAHAHA. Det var så kuuul och HAN måste vinna. Inte morgan eller laila som varit hyffsat duktiga från början. Go go magnus!

Sen softilerade jag och Nicole resten av kvällen, men vid halv tolv tiden la jag mig. Vaknade vid kvart i tre av någon idiot som stog med bilen nedanför här och spela jättehög arab-musik. Varför förföljer den musiken mig? Gick upp för att kolla men där stog bara taxibilar, kanske var det nån av dem. Who knows.

Men ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ nu måste jag berätta om min dröm! Vi var ett gäng, mamma, systrarna, Idsala, hennes mamma och moster och så. Vi hade varit och shoppat och gick in till någon byggnad där vi vilade. Plötsligt hör vi att det är The Killers som spelar där inne och jag släpper tagit om alla mina shoppingpåsar och springer in. Det var en konsert!! Fast alla satt ner som man gör å bio/teater och ingen visste vem de var ens! Han gick upp för trappan, samma trappa som jag var påväg ner ifrån och jag blir helt hysterisk!!! Jag hoppar på honom och kramar om honom hårt (han kramar självklart tillbaks!!Döööh) och jag berättar att jag åkte till london för att se dem, så sjunger jag med honom. Det var All the things that Ive done med vi sjöng spaceman ändå haha..och han dansade som han gjorde på konserten. Sen skulle han ner till scenen men jag vägrade släppa taget så han pussa på mina händer, som höll hans och gick iväg.
Alltså, vadå inte vakna med ångest?!

Mamma och pappa hade sprungit in i salen med mig och fotat oss. Pappa med en gammal kamera och mamma med min digitala och allt jag kunde tänka på var hur grymma bilder jag skulle ha! Men när jag kikar på bilderna som mamma fota så hade hon bara zoomat in på mitt ansikte!!! HAhaha, vadå inte mer ångest??

O well, det var min härliga dröm. Jag ska försöka drömma om den hehe. Gick i alla fall upp vid halv tio för att hinna med ett bodypump pass. Kom dit för att upptäcka att det var fuuullt med folk i salen, allting blev mycket varmare..man svettades verkligen. Men huuur härligt som helst. Kom hem, duscha och fixa frukost. Kaffe, mammas bröd och blodapelsin/apelsin juice. Mums!


g a h.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0