Bilderna på bebbeen

Okej, tur att min facebook inte funkar. Nu hinner jag både plugga och ladda upp bilder här medans jag äter lite brieost och nån rull-ost som har massa örter på, men det smakar mest vitlök. Gott är det i alla fall.




Alltså, KINDER eller KINDER?
Fast här var hon lite irriterad, rev mig and such.


dubbelhaka vs dubbelkinder


aftonia och hennes bebbe.


K I N D E R!! Haha



"ey, sluta fota mig annars får du en box"






Kanske inte överdrivet med bilder på en glad Dalia, men hon var jättemysig hela dagen! Lyxbebis som faktiskt tycker om att gå i butiker.

Nu sitter jag och Nicole och pluggar med var sitt glas gröntte, idag smakar jag den med mint-smak...

Godnatt vänner!

Kommentarer
Postat av: F

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA VILL OCKSÅ LEKA ME BEBBIIIISS!!

2009-03-09 @ 21:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0