Vad hände liksom?

Ååå jag har hunnit varit och hämtat två böcker från biblioteket, handlat jättemycket godis (alltså..JÄÄTTEMYCKET) och chips och pratat med sibar läähänge, (ÄNTLIGEN!!!) och dammat av hela lägenheten, plockat undan och dammsugit och moppat. Nu luktar lägenheten så mycket AJAX citron så att jag får ont i magen.

YAI och äntligen har jag hunnit äta min lunch (åt resten av carbonaran från i förrigår, den var nog inte helt hundra...det var också efter denna som jag mådde illa...undrar hur kvällen slutar) så nu FÅR Jag äta godis. WOHO.

Jag ska till sängen med min godispåse och böcker. Jag har nu fått de ångestframkallande tentafrågorna skickade till mig. Gad. om 2 och en halvtimma börjar robinson!

Sen när började jag längta till helgen för lets dance och robinson? vad hände liksom? Hello, jag är tjugoett år, det är inte meningen att jag ska sitta framför tv:en och "mysa med en skål godis och en kopp té"?!
Ja, vad hände?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0