Våfflor from the days

Det är, som ni säkert vet, våffeldagen idag!
Tror ni jag ätit några våfflor? Nej.
Tror ni att jag åt en semla på fettisdagen? Nej.

Men det gör inte så mycket. Tänkte berätta mitt bästa våffelminne istället!!
Det var många år sen men ändå påminner jag pappa om den så fort vi äter pannkakor hemma (vi är mer av en pannkaksfamilj än våffelfamilj, varför vet jag inte? Våfflor är ju gott! Men på riktigt, ingenting går upp mot mammas pannkakor!)

I alla fall, för några år sen kom pappa med jättejättemånga våfflor, den fyrkantiga versionen och dessa åt vi med blåbärsgrädde. ÅÅHååååå det var så gott!!

Nu ska jag läsa lite, sen ska jag sova. Har börjat lära mig att lägga mig tidigt faktiskt!
God natt.

Kommentarer
Postat av: Faab

MMMM BLÅBÄRS GRÄDDDEEE!!! Q-Q-Q-Q-QAN JAG FÅ??

2009-03-25 @ 22:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0