Vi gör vår fotohemläxa

Nu ska ni få se två foton som min klasskompis Karro tog då Jessica försökte göra sin hemläxa på mig. Haha..låter helt knäppt. Ni behöver, och vill nog inte veta hur uppgiften exakt ska gå till. Men ni kan ju få se Karros foton över hur det kan se ut då man utöver den!


Vi i fokus.


"Jönköping C" skylten och vättern i fokus.

Och varför jag ser så allvarlig ut? Jo det är för att Göran sa att vi tjejer alltid ser så typiskt tjejiga ut på alla bilder, om vi inte ler så ger vi ut signaler av snällhet i ögonen. Därför kämpade jag med att se allvarlig ut, gick väl sådär. Haha. Fick tömma kroppen på garv i fem minuter innan.
Jessica: Men Zalga va ingen tjej nu oK?!
Ehh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0