zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

oj oj oj vad trött jag är. två dagar irad har jag planerat att plugga hela kvällen men det går ju knappt att hålla upp ögonen!

har nu bestämt mig för ett tema som jag totaalt glömt bort att skriva ner, det ska vara inne mindre än två timmar. Thank God för bloggen! Kom hem, bytte om och sprang ner till gymmet där jag körde boxning i 75minuter med Samora (som faktiskt blivit duktigare) och det var ett bra härligt pass! Efteråt tog vi ett aerobics pass som samoras envisades om att testa. Och det blev exakt som jag tänkt mig, vi stack efter tjugo minuter! Haha

Vi gick lite på bandet och gick sedan upp till mig. Men innan handla jag lite färsta champinjoner, mmmums. Vi käka middag, sen gick hon och jag hoppa in i duschen och nu ligger jag här på min säng och däckar vilken sekund som helst!

ZZZzzzzZZzz god natt folket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0