en bra helg

Heeeej

igår så bestämde jag mig för att promenera till samora, väldigt skönt men bad idea med ballerinas!
åt lite mat och sen åkte vi in till stan och tog en fika med nancy, men innan så sa samoras mamma att jag skulle sova över hos dem, så det var bara att lyda ;-)
efter fikat så gick vi till mig, vid porten så känner jag en väldigt stark röklukt och när vi kom till hissarna så stog tre snygga gossar där. (De rökte dock inte inomhus) och efter att ha åkt upp i hissen tillsammans och gått igenom hela korridoren så skulle de självklart hem till mig. Hahaha det blev ganska tokigt det där så vi hälsa i hallen här istället.
Här var det förfest! Hälsa lite och försökte förklara mina anledningar till att inte följa med ut på modevisningen men ingen förstog och jag måste nog försöka bli förlåten denna veckan haha

hemma hos samora så kollade vi på eurovision, absoluta sötaste vinnaren va? jag är nöjd med top tre, men helt katastrofalt för sverige. herregud, så dåligt var det inte faktiskt.

sov i ett kockhett sovrum, skillnad i jämförelse med hemma hos mig. vi softa i rummet innan vi gick upp å åt minifrukost, vi börja genast me tacos förberedelse och sen kollade vi på suroyo tv då de visade invigningen av den nya kyrkan. jag försökte hitta min pappa och systrar men lyckades inte. ringde mamma å kolla varför å då tjalla hon att han och lillsyrran blev hungriga och åkte till max och åt hahaha

efter lunch så fixa jag och samora oboy och köpte en kaka och åkte till stadsparken och hade en mysfika. nu sitter vi här hos mig, var tvingen att hämta ombyte och byta min jacka som numera är brun av all choklad som jag hällt på :-(

Nu ska vi röra på oss! puss på nosen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0