%!!#%!!?=&!"*^#%!!!!!!!!!!!!

ÅÅÅÅÅÅHHHH nu får jag verkligen vara arg och sur!
Det är inte mycket som får mig att bli arg, men sånt gör!!
Fick ett samtal från internationella kontoret och hon berättade att universitet i northampton inte längre tar emot studetenter på vårterminen och att jag nu får jag välja lite fritt var jag vill plugga istället...aha, och om jag inte vill välja något annat än just mitt FÖRSTAHANDSVAL?!
Sååååååååå irriterande! Jag vill verkligen bara till england och där finns det två andra universitet som jag kan välja bland, men kurserna är inte världens roligaste i ena och den andra är en liten byhåla. ÅÅÅÅHHH AAAAARG

Hejdå

Kommentarer
Postat av: idsala

MEN VAFFAAAAAAAAAAAN!!!!

2009-05-07 @ 12:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0