+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+

Det är redan lördagkväll! Snart börjar robinson och allt jag kan tänka på är att jag ska kolla på den utan godis!!! HUR ska det här gå?! MMMMMMmmmm gooodis. EVIGHETER sen sist. Ok, jag åt godis hos Ilham i förra veckan. Men...ändå!

Tjejerna ska ut ikväll och fira Idsala, woho. Och jag har inte fått någon inbjudan. Hoppas att ni får en världssämst kväll MOHAHAHA
Skoja skoja, you know I love you ;-)

Men ni är inte de enda som ska ut ikväll faktiskt. Även mormor-Zalga ska ut. Fast inte ut ut utan till "gula villan" som har en storslagen fest. Brukar vara utomhus på gården där. Wihooo. SPriten blir allt mindre här i kylskåpet. Fyra killar har varit å hämtat, så det har minskat avsevärt.
Fan, avsnittet på simpsons som går nu...det är svinkallt där och det gör att jag nu fryser. Haha jag ska koka lite té!
Fast först ska jag äta mer blodpudding!MUMS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0