ett sånt häär...nattinlägg.

Titta vem som fortfarande är vaken! Jag har inte varit vaken såhär länge på ett bra tag faktiskt...ja, förutom då jag var ute i helgen.
Varför har mitt liv blivit så tråkigt? Men ändå har jag riktigt kul. Time of my life. Det händer grejer hela tiden, men ändå inte. Jag känner att jag lever nu mer än någonsin, men ändå har jag knappt något att göra efter skolan. Haha, det låter ganska så mobbat men det är så det är.

Inte alls det jag ville ha sagt. Brukar iofs inte ha så mycket att skriva då jag bestämmer mig för att blogga, utan bara skriver. Skriva skriva, write write. Jag kan knappt hålla upp ögonen faktiskt.

Ville prata med mina föräldrar men kom på det försent. Dumt av mig med tanke på hur omänskligt tidigt de går upp varje dag för att gå till jobbet. There you have them, two heros.
De vet ännu inte om att jag blivit antagen till sthlm uni (har fortf inte bestämt mig) för några sommarkurser eller att jag blivit godkänd på min senaste tenta. Seriöst, hur dum är inte jag som passar på att ta körkort nu när mina föräldrar skulle kunna köpa en bil åt mig bara för att jag är så duktig? Haha

Upptäckte, då jag öppna mitt spel här hemma att de ändrat typsnitt. Skittråkigt ju. Hela spelet såg riktigt fult och..aa bara fult ut med ett typsnitt som liknade times new roman. Euw.

How about closing it for today? Good night people, miss you allready.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0