freitag

Tjoho, godmorgon!

Gissa vad jag vakna av imorse? Löklukt och ljudet av löken som steker på alldeles för hög värme. Efter löklukten kom köttlukten och då vände det sig i hela magen och jag försökte att tänka på något annat så att jag kunde sova om. Lyckades faktiskt! Men vaknade sen av mixstaven, dags för smoothin haha
Oh well. Stackaren har en tenta imorgon så det är bara att bita ihop och diska, städa och tvätta ensam.

Förutom de tre sakerna ska jag snart bege mig ner på stan och handla ett par gymbabyxor - som jag fortfarande inte har gjort!! Om det är något jag inte gillar tt göra så är det att gå på stan här i jkpg, men allra mest hatar jag a6. Det borde vara roligt med stan med tanke på att det är en liten "park" (ja, så liten är den) mellan vår gata och stan. Men anywaaay..
Ja, lyckas jag köpa byxorna idag så är det ingenting som stoppar mig ifrån att träna. Längtar faktiskt.
Bodypump, wihooo.

Missar tyvärr bodypumpen imorgon på morgonen som jag alltid brukar gå på. Men MKV 2orna har projektarbete nu och det är en grupp som har hand om EUROPAdagen och de ville ha hjälp med att måla barnkinder med flaggor - och det ska jag göra ett par timmar imorgon istället. Ska bli kul faktiskt!!

Men hallå, vad snackar alla om att det är soligt idag? Är det verkligen sol uppe i sthlm? Det är så grått här så att det kan börja spöregna vilken sekund som helst!!!(SJÄLVKLART den sekunden jag går ut hemifrån, ska vi slå vad?)

Nej men nu ska jag börja dagen!
Puss

Kommentarer
Postat av: idsala

det är klart det är sol här, det är ju här man ska hänga =)

2009-05-08 @ 15:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0