hehe det är något intimt

Jag börjar om en halvtimma. Och jag väntar bara in tiden. Tänk om? Tänk om jag kommer i tid för första gången, ja...sen vi började efter jul?
Alltid samma stackars lärare som får se mig springa in försenad. Men det är så, ju närmare man bor skolan desto mer försenad blir man! Som tur är så bor ja inte närmast, men likförbannat den som ändå kommer mest försenad. Kanske stämmer inte den första tesen trots allt? Oh well.

Nu ska jag borsta tänderna, packa med bullar (jag HAR slagit rekord i bullätande de senaste två dagarna..och den har dagen har knappt börjat för min del...) och strossa till skolan. Tänka sig att jag inte ens ska GÅ (aldrig hänt innan, bara halvsprungit) utan strossa, snäppet bättre. Wow. Jag är värd en bulle för det. Haha! "jag är värd" - något intimt mellan oss. HAHAHAH vem var det som sa intimt istället för internt förresten? "DET ÄR NÅGOT INTIMT MELLAN MIG OCH ---" vem det nu var.


this is me in our hotel-balcony somewhere in croatia, the same morning we left for a few days in italy.

Kommentarer
Postat av: idsala

hahahaha vem fan tror du att det va? det va din syster som har otur när hon tänker högt! =P

2009-05-12 @ 17:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0