i got soul but i´m not a soldier

Tjipp i stugan,

jag sitter i skolan och försöker designa upp mitt portfolio i photoshop, det går bra men jag orkar inte ritkigt fortsätta eller få det snyggt för den delen!
Nicole ringde vid halv fyra och var världsstressad, hon satt i en bikl påväg till jkpg och visste inte om hon skulle hinna med bussen till sthlm. så jag fick hjälpa henne genom att springa hem, packa det sista i hennes väskor och springa ner med dem. busschaffören var snäll men hon hann verkligen på minuten!
precis sekunden då jag springer ut från porten så börjar det självklart att blåsa så in i helvete mycket, världens storm och hela min klänning blåser upp samtidigt som min krage med nitar bitchslappar mig i facet och håret blåser överallt. ganska mysigt med all eftermiddags-trafik va?

igår, då jag satt och skrev tentan så kom jag på vad jag vill tatuera mig! jag tror att jag är helt säker nu, har inte funderat lika mycket som jag funderat på allt annat men det här känns rätt. bra att fundera på sånt då man egentligen skulle koncetrera sig på tentan va?


ta mig tillbaks!! 27/2 o2 arena, london.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0