marknadshelg och rix fm

Nu är jag äntligen hemma!
Var ute och käka middag med Samora och Gabriella på Piren. Det var inte det godaste men det slank ner! Fick dock ont i magen efteråt..men det var mysigt att sitta och äta och kolla på solnedgången! Sen att stan var smoooockat med människor gjorde inte saken sämre. Det var verkligen en utomlandskänsla med olika stånt på trottoarerna och människorna som gick mitt på gatan och rix fm festivalen så pågick på parken brevid.
Jag ville se, eller åtminstone höra Arash men lyckades tajma Janet när jag sprang ner till Piren (då jag äntligen lyckades slita mig ifrån robinson, missa sista biten!!) På tal om Arash, så var det två killar som försökte få med mig och Nancy med på hans efterfest då vi skulle in genom min port..men aa, att få sitta hemma lockade mer än att ränna ner på de där gatorna igen!


Efter middagen så gick vi runt en stund och kolla på folk som hoppa bungy jump och festade och strossade men det var alldeles för mycket ungdomar som var för fulla. Det var bara obehagligt. Men efter två donuts och två pizzor (ja, inte såna som man äter) så sitter jag här hemma.
Fem donuts totalt på två dagar, vem klår det?!

Imorgon kommer jag att missa det fina vädret igen. Ska till skolan kl 12 för att jobba i fem timmar. Förhoppningsvis så gör vi klart det sista nu så att jag sen kan koncetrera mig på den jobbiga, självmordsframkallande uppgiften som jag är VÄLDIGT omotiverad till. Sen, ja...sen är jag H E M M A! Åååh.

Inatt kommer Nicole hem också. Yaaaaai ska bli kul!!
Nu ska jag sova, förhoppningsvis så rycker jag inte ner någon tavla inatt :-)

Ååå jag vet att inläggen blir tråkigare och tråkigare, speciellt utan bilder. Saknar min kamera! Måste införskaffa mig en nångång under sommaren.

Good night kisses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0